.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سریال پایتخت تا جدایی بخشی از خاک مازندران ؛
هشدار جدی آیت الله طبرسی به مسئولین کشور
شمال نیوز: با اشاره به مصوبه دولت برای واگذاری بخشی از خاک مازندران به استان گلستان گفت: رئیس جمهور با این اقدام برای خودش در مازندران تنش ایجاد می‌کند.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران از رئیس جمهور خواست تا از الحاق بخشی از استان مازندران به گلستان خودداری کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری ها، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری با عنوان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به طرح و اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید و حساسیت ویژه ای دارند، افزود: تنها راه مقابله با تحریم ها و دسایس سازمان یافته دشمنان، مقاومت اقتصادی و توجه به افزایش تولیدات داخلی است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد جانبازان و آزادگان در کشور، گفت: جانبازان و ایثارگران سلامتی و جان خود را برای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت در جامعه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با انتقاد از واگذاری بخشی از مازندران به گلستان که به تصویب هیئت دولت نیز رسیده است، خطاب به رئیس جمهور گفت: واگذاری بخشی از خاک مازندران به گلستان اشتباه است.

امام جمعه ساری در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور برای خودش در مازندران تنش ایجاد نکند و نباید بی‌دلیل استان آرام را به هم ‌بریزد، ادامه داد: نمایندگان مازندارن نیز در پی لغو این مصوبه دولت هستند و بنده نیز در نامه‌ای نسبت به این اقدام دولت اعتراض کردم.

وی با اشاره به ساخت فیلم سرزمین کهن در رسانه ملی که موجب نارضایتی مردم لرستان شد، گفت: مردم لرستان نسبت به این فیلم اعتراض کردند و در نهایت ضرغامی رئیس رسانه ملی مجبور شد که لباس مردم منطقه را به تن بپوشد تا رضایت مردم را فراهم کند و مردم حتی از ادامه پخش سریال نیز جلوگیری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با انتقاد از پیگیری رسانه ملی برای ساخت سریال پایتخت گفت: مشکل ساخت سریال پایتخت را به رئیس رسانه ملی نیز اعلام کردم که ضرغامی گفت از مردم در این باره نظرسنجی کرده‌ایم.

خطیب جمعه ساری با انتقاد از حضور مسئولان استان مازندارن در کنار عوامل ساخت سریال پایتخت گفت: مسئولان قبلی و حال حاضر استان مازندران نیز در کنار عوامل فیلم قرار گرفتند که این کار درست نبود.

 آیت الله طبرسی با بیان اینکه مسئولان کارهای تنش‌زا را انجام ندهند، گفت: ما وظیفه داریم که حرف مردم را در تریبون نماز جمعه بزنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نامی 9 اسفند 1392
درود بر حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم حضرت آقا در مازندران بدرستی فرمودید.
نا شناس 9 اسفند 1392
اقای ربیع فلاح شما به جای اینکه جلوی سریال پایتخت 3 را بگیر د به آنها دستمریزاد می گوید تا چه اندازه می خواهید تهران ها زبان ما را مسخره کنند و ضمنا استان را که هم جدا کردند شما و معاون سیاسی چکار میکنید فقط بابلی ها را مدیر می کنید مگر استان با این کارها درست میشه
نا شناس 9 اسفند 1392
درود بر آیت ا.. شما رو به خدا جلوی ساخت سریال رو بگیرید
نا شناس 9 اسفند 1392
آقای طبرسی
خدا خیرت بده ان شا الله
خدا رو شکر یکی تو مازندران نسبت به فیلم پایتخت اعتراض کرد
نا شناس 9 اسفند 1392
درود و رحمت خدا بر آیت الله طبرسی
خدا به حق حضرت زهرا س عزت دنیا و آخرت نصیب این روحانی بزرگوار گرداند.
از عزیزان سیستم امنیتی استانی و کشوری عاجزانه تقاضا داریم موضوع را بررسی کنند که چه دستهای پشت صحنه ای از دولت و صدا و سیما و احیانا برخی سیاسیون خائن برای به چالش کشاندن استان داره فعالیت می کنه.
به خدا سوگند وقتی شنیدم بخشی از خاک مازندران رو قراره بدهند گلستان فشارم رفته بالا.
به خدا سوگند وقتی تبلیغات سریال موهن پایتخت رو از تلویزیون دیدم اشک از چشمانم سرازیر شد.
آخه چرا این نماینده های استان ما سکوت کردند؟ هر وقت رای خواستید حس ناسیونالیستی و دینی شما گل میکنه. اما حالا همه جز نماینده قائم شهر(برادر حسینی)لال شدید؟ می ترسید صدا وسیما شما را ممنوع التصویر کند؟
آقای شجاعی شما که صداو سیمایی هستید چرا سکوت؟
چرا ائمه جمعه ما سکوت کردند؟
یعنی همیشه فقط باید آیت الله طبرسی به میدون بیاد؟

و اما خبیثانی که دارید بر علیه مازندران فعالیت می کنید؛ ؛ بدانید مازندران اولین پایگاه شیعی ایران بوده است. خدا را به حق امام زاده گانی که در مازندران مدفونند سوگند می دهم . شر خودتان را به خودتان برگرداند. انشاالله رو سیاه شوید.
یا زهرا س ادرکنا
نا شناس 9 اسفند 1392
خدا خیرت بده اقای طبرسی که فقط شما شدی صدای ما در استان.
نماینده های ما روزه سکوت گرفتن
دوره بعد رای ما نماینده های لرستان و چهار محال و بختیاری است
نا شناس 9 اسفند 1392
حاج آقا از خداوند می خواهم به شما خیر عطا فرماید حرف ما را به مولایمان هم بفرمائید که صدا و سیما دارد به فرهنگ اصیل تبرستان لطمه می زند و خانواده مازندرانی را در قالب طنز به مردم جهان معرفی می کند ما هم می توانستیم برویم به مقر صدا و سیما اعتراض کنیم اما هنوز هم احساس می کنیم شما بزرگواران می توانید با متانت و فرهنگ غنی مصالمت آمیز پخش این سریال از اساس کذب را متوقف کنید
نا شناس 9 اسفند 1392
خدا پدر طبرسی رو بیامرزه
اقای استاندار شما نماینده عالی دولت در استان هستید. معلومه استان چه خبره؟؟
نا شناس 9 اسفند 1392
آقای استاندار آفا طبرسی فرمودنند.فردا منتظر اقدام جناب عالی در مورد سریال را داریم
ابو جواد 9 اسفند 1392
جدایی بخشی از استان اشتباه بزرگی برا دولت آقای روحانیه استاندار محترم لطفا جلوی اجرای مصوبه رو بگیرین

نا شناس 10 اسفند 1392
خدا لعنت کند کسانی رو که دارند به مردم این استان اصیل شیعی و سادات پرور اهانت و دست اندازی می کنند.
نا شناس 10 اسفند 1392
کدوم دولت؟ کدوم نظارت ؟ دولتی که استاندارش ناسیونالیسته و دنبال اینه که برای دور بعد کاندیدا شدن مجلس از بابل با ناسیونالیست بازی مهره بچینه ؛ اون استانداره؟ شما خودتون ببینید مصادیق مهره های بابلی استان رو :
استاندار مازندران
رئیس سازمان امور اقتصادی مازندران
رئیس دانشگاه صنعتی مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران
سرپرستی بانک سپه استان
فرماندار شهرستان بابل
مدیر کل حوزه استاندار


خب اونوقت فکر میکنید مردم مازندران دلشون به دولت می تونه خوش باشه؟ جوونهای سایر شهرهای مازندران میتونند امیدوار باشند روزی اونها هم دیدیه می شوند؟
سال نشده شعارهای مضحک دولت نخ نما شده...
مهدی 9 اسفند 1392
اینکه شمال نیوز میخواد استاندرا(فلاح) رو بـد کنه، هیچ شکی توش نیست! قابل توجه عزیزان: استاندار از ساخت سریال پایتخت بازدید کرد و از عوامل سریال پایتخت ۳ خواست تا __ موضوع تـوریـست و گــردشگــری مـازنـدران را بـه جـامـعـه مـعــرفی کنـنـد. __ هیچ تقدیری هم در کارنبود!!! حالا من موندم شمال نیوز تقدیرشو از کجا پیدا کرده !
نا شناس 10 اسفند 1392
شمال نیوز داری کامنتهای داغی که به دفاع از فرمایشات علامه طبرسی و استان درج میشه قصور به خرج میدی
نا شناس 10 اسفند 1392
احسنت بر امام جمعه انقلابی. نماینده ها که به فکر نیستند !مگر اینکه حاج اقا کاری بکنه
نا شناس 10 اسفند 1392
وای به روزی که مازندران تکه تکه شود
حسین 10 اسفند 1392
ما نماینده ای در کمیسیون عمران داریم که بپا میخیزد (اسم نبردم شما میتونید فکر کنید منظورم مقیمی بوده ولی من ساروی هستم )
استاندار و نماینده ها مال این حرف ها نیستن!
استاندار میترسه موضع بگیره دیگه چه انتظارهایی دارید!
نماینده کمیسیون عمرانی همیه عده رو گذاشته تا ببین کدوم شهر توی ایران بودجه گرفته زودی بگه من براتون اوردم! الانم ایشون خواب تشریف دارن فردا میشه یار دبستانی ما الان کسی رو نمیشناسه تلفن رو هم جواب نمیده
شجاعی هم که دستش بستس!
چاره کاره یه تجمع مصالمت آمیز همین تا حساب کار دستشون بیاد
عادل روحی 10 اسفند 1392
با سلام این مصوبه خلاف اصل 78 قانون اساسی است و چون مساله مرزی بین دو استان است باید نظر مجلس محترم شورای اسلامی اخذ می شد بنابر این چون نظر مجلس محترم اخذ نشد رییس محترم مجلس در بجث تطبیق قوانین می تواند این مصوبه را رد کند و شک نکنید این مصوبه رد خواهد شد اصل هفتاد و هشتم - هرگونه تغییر در خطوط مرزی ممنوع است مگراصلاحات جزئی با رعایت مصالح کشور به شرط این که یک طرفه نباشد و به استقلال و تمامیت ارضی کشور لطمه نزند و به تصویب چهار پنجم مجموع نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.
محسن 10 اسفند 1392
احسنت بر نماینده محترم رهبری در استان حاج آقا لطفا از پخش سریال پایتخت جلوگیری شود
نا شناس 10 اسفند 1392
نقي ناهارنخردمه الكي گفتم
نا شناس 10 اسفند 1392
واقعا نماینده مقام معظم رهبری در شجاعت همتا ندارد .ان چه به ما چنین قدرتی بخشیده این است که ما بر خلاف همه دنیا تابع اعتقاداتمان هستیم نه اقتصادمان. (سید شهیدان اهل قلم مرتضی اوینی)
نا شناس 10 اسفند 1392
ضمن سپاس از حرکت بسیار خوب آیت الله طبرسی،نماینده ی رهبر معظم در استان، لطفا تا توقف کامل این سریال پیگیر قضیه باشید و به محبوبیت بیش از پیش خود بیفزایید. منتظر عیدی شما هستیم.
نا شناس 10 اسفند 1392
تا حالا چرا واكنش نشان ندادن؟ ، الآن سري سوم داره ساخته ميشه!!!
هم ولایتی 10 اسفند 1392
دمت گرم دولت از این حرکتت انشالله روزی برسه که غرب استان هم جدا بشه از مازندران کنونی و تشکر و سپاس دارم از گارگردان محترم سریال پایتخت از این سریالت واقع دمت کرم
نا شناس 11 اسفند 1392
نـــــــــــــــــقی ناهار نخردی !
نا شناس 11 اسفند 1392
نظر سنجي ضرغامي از كدام قشر مازندران بود از كساني كه نسبت به لهجه و سرزمين مادري خود بي تفاوتند اين نظر سنجي نيست نظر همه مردم هماني است كه نماينده ما مهندس دامادي گفت نه
نا شناس 11 اسفند 1392
احسنت بر تذکر حضرتعالی
بی احترامی آقای ضرغامی به مردم استان ماززندران در حالی انجام می شود که بارها نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان محترم مجلس و مردم استان اعتراض خود را نسبت به ساخت این سریال نشان دادند ولی ایشان بجای عذرخواهی ، تصمیم بر ادامه زنجیره ای سریال موهن پایتخت و بی احترامی به لهجه آبا و اجدادی ما می کنند .( جای بسی تعجب)
یکی از نمازگزاران 11 اسفند 1392
شمال نیوز ممنون ممنون ممنون از اطلاع رسانی بجا شما:
بنده خدا جونیان خبرنگار مطبوعات از همان روزهای اول ساخت سریال پایتخت 1 و 2 و امروز هم برای 3 مطالبی با عناوین مختلف نوشته که در پاسخ آقای کارگردان در مصاحبه اش گفت:
منتقدین این سریال شخصی و سیاسی هستند.
خوب الحمدالله نماینده مقام معظم رهبری در استان آیت الله طبرسی هم به میدان آمد و عکس العمل در نمازجمعه نشان دادند. البته ایشان در گذشته هم دیدم که عکس العمل نشان داده بودند. اما مسئولین فرهنگی خودشان را به آن راه زده بودند.
مرتضي 11 اسفند 1392
با سلام خدمت غيور مردان مازني امروز وقت جهاد ،جهاد در راه خدا ،مبارزه با كساني كه اختلاف اقوام رو براي خنداندن مردم براه انداختند خواهش ميكنم عاجزانه درمورد فيلم پايتخت جهاد شود يا حق......
نا شناس 11 اسفند 1392
انشاالله در سال آتی خبر جابجایی ضرغامی و حمیدی مازندران را خواهیم شنید
نا شناس 10 اسفند 1392
درود بر عالم ربانی حضرت آیت الله طبرسی ...الحق که نماینده رهبری برازندهه ی شماست
نا شناس 11 اسفند 1392
درود بر آیت الله طبرسی
نا شناس 11 اسفند 1392
تشکر از یت الله طبرسی
تشکر از شمال نیوز
armiin 11 اسفند 1392
احسن.احسن.
تا کی بعضی مسئولین استانی با ترویج کنندگان استهزا و مسخره کردن فرهنگ یک ملت تنها و تنها به بهانه خنداندن مردم عکس می گیرند و آنان را به ادامه این کار تشویق می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابل کنار 12 اسفند 1392
قضیه وقتی جالب تر می شود که درچند وقت اخیر این لودگی ها ومسخره بازی ها را به طور مکرر دراخبارساعت 20شبکه خبر و در خبر صرفا جهت اطلاع خبربیست وسی شبکه دوم پخش وتکرار می کنند.
واقعا خوش به حال ما مازندرانیهای باغیرت
مردم شریف مازندران باید از سریال سرزمین کهن عبرتها بگیرنداگر واقعا به اصالت وفرهنگ کهن خد افتخار می کنند.
علی 12 اسفند 1392
اول از همه باید پخش برنامه های به اصطلاح طنز آقای جونیان و نوروز در شبکه تبرستان متوقف بشه، خنداندن به چه قیمتی؟ به قیمت تمسخر یک روستایی یا فرهنگ یک مرز و بوم ؟؟؟؟ از ماست که بر ماست !!!
بعد هم متعجبم از مردم غیور سوادکوه و آلاشت که اجازه میدن این آقایان برای ساختن پایتخت در آن منطقه مستقر شوند و برای تمسخر مازندرانی ها فیلم بسازند.آقای سیروس مقدم دمت روی کولت بگذار و برو ! اگر علاقه به قومیت های داری و بهتر بگویم جسارت داری درباره ی اقوام دیگر هم بساز، یک و دو را برای مازندران ساختی حالا داستان را ببر به آذربایجان غیور، یا ببر به سمت لرستان و یا بختیاری های عزیز.ببینم چند مرده حلاجی !!!؟؟
علی 12 اسفند 1392
رمدانی جان این کامنت آخر رو لطفا تایید کن تا دینت رو نسبت به استانت ادا کرده باشی. همین که برای سیروس مقدم نوشتم
نا شناس 26 اسفند 1392
ای خدا داریم از درد می میریم نمی دونیم چیکار کنیم پایتخت 1 ، 2 وحالا این سومی رو کجای دلمون بزاریم آخه یه حرکتی یه بخاری از خودتون نشون بدین
بخدا نمی دونم به کجا و چه جوری باید اعتراض کنیم وقتی ماجرای سرزمین کهن رو دیدم داغم خیلی بیشتر شد آخه ما چی از بختیاری ها کم داریم اگه یه کاری نکنن بگفته خمسه ملعون می خوان تا پایتخت 1000 هم ادامه بدن شمال نیوز تو یه کاری بکن چند روز دیگه می خوان پخش این سریال رو شروع کنن من نمی دونم چطور بختیاری ها این کار رو کردن ولی اگه اونها تونستن ما هم می تونیم آخه یه الگو به این خوبی امسال برامون درست شده تا شاید حالیمون بشه ببینید بخاطر یه تشابه اسمی چیکارشون کردن ولی ما نشستیم دارن سر تا پامونو مسخره می کنن خدا پدر مادر طبرسی رو بیامرزه ولی با گفتن پشت تریبون نماز جمعه یا تو تریبون مجلس چیزی درست نمیشه باید مردم اعتزاض کنن یه جوری استارت این کارو بزنین دستم به دامنتون تنها تریبون مردم مازندران شما هستید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.